Skumt
2010-09-01 / 05:31:06 / Allmänt

Mår helskumt i kroppen, känns som gelé när jag går, och är pirrig och lite nervös...är det ångest på gång kanske?
Tror så. inge vidare skoj. Tur man är på G hem snart så man inte bryter ihop här i ensamheten :P

Hem och skeda med mannen i mitt liv, han som alltid myser med en, pussar på en och aldrig är arg på en. Han som vill vara med överallt och hjälpa till med precis ALLT. Han som har så mycket knäppa och roliga saker för sig.

Mitt älskade älskade hjärta Tengil. <3
Hur kan man älska ett djur så mycket?
Jag älskar honom så mycket att jag redan saknar honom.






Tengil och Brorsan Bonzo






Puss

2 Kommentarer
...:

Hej

jag undrar vilken ras tengil är



SKRIVET DEN: 2010-09-04 KL: 18:13:37
Anonym:

Pappan är Dobermann/Rottweiler och mamman är pitbull/Amstaff



så 25% av varje (:



SKRIVET DEN: 2010-09-14 KL: 01:42:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: