Sådäääärja
2010-11-15 / 02:02:08 / Allmänt

Ännu en jobbvecka slutförd, snart.
Senaste dygnet har sett ut ungefär såhär:

Det (hunden) Har bitit sönder sitt koppel i molekyler, så jag får vackert sitta kvar på jobbet och invänta att min kära fader ska vakna så att han kan kasta sig in i sin volvo och komma och hämta mig.

När jag efter mycket om och men kommer i säng hemma och ligger och krampaktigt håller fast och myser med en inte allför överentusiastisk hund, så somnar jag och sover som ett barn, vilket innebär att jag precis som ett barn, inte har ställt någon klocka, och inte heller har någon som helst aning om vad klockan är när jag vaknar.
Klockan var 21:02 (!!!)

Min buss går 21.30 mot jobbet, så jag har alltså ca 28 minuter på mig att

För det första VAKNA, men det sket jag i.

1 Hitta min resväska
2 Packa kläder för en vecka
3 Duscha
4 Sminka mig
5 Äta något
6 Borsta håret
6 Dubbelkolla att jag har packat kläder
7 Packa ner Ps spel och filmer (som jag i all hast höll på att glömma)

Men eftersom det gäller att prioritera så nöjde jag mig med punkterna 1, 2 och 7, så förmoligen har jag glömt hälften.

Och eftersom jag blir ganska otrevlig när jag är nyvaken, eller när jag är stressad, eller när jag inte hittar det jag ska..så var det inte så kul kanske att prata med mig eftersom allt ovanstående hade sin gilla gång.

Men men nu ska det bli skönt med en vecka nere i Helsingborg, efter en vecka i Huvudstaden.

Ha det så fint hörni!

Pusskram







0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: