CHECK..
2010-11-10 / 00:17:27 / Allmänt

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, jag har börjat göra tappra försök till att skaffa mig ett liv nämligen, gick väl sådär eftersom jag återigen sitter här och har för avsikt att spotta ur mig massor utav bittra saker, men håll i hatten...detta inlägg ska även handla om lite mer roliga saker också.

Sådääääärja, tänkte bara börja med att förtälja att Isabelle har dragit årets första vurpa till absurdum.

Skitkul var det, men hade varit mindre skämmigt om jag hade ramlat på en gång och inte stått och försökt hålla balansen i 10 min medans jag sakta men säkert börjar inse att jag faktiskt kommer åka rätt ner i förudmjukelsens slask MITT bredvid bilvägen på vägen till jobbet,

Och tro det eller ej men saken blev inte bättre av att min älskade jycke trodde att det var lektajm och kastade sig på mig och började lattja.

Så blöt som en dränkt katt klafsade jag in på jobbet med världens lyckligaste hund som hade fått leka runt i slasket med sin matte.




Har för övrigt haft en asnice helg nere i Helsingborg när jag hälsade på en som heter Fredde. Han har visat mig Ullared,kossor, en julmarknad, fotbollsarenan i Helsingborg, Ikea m.m
Ja mycket roliga saker hände där..bland annat en kille som gick framför oss på IKEA i snurr-dörren;

"DUNK!! *slår i pallet i glasrutan*
Och tittar sig nervöst omkring för att försäkra sig om att ingen sett hans lilla "snedsteg" och får syn på Fredde (som börjar asgarva högt och ljudligt) och uttrycker ett snabbt OOPS innan han ilar knallröd i ansiktet och nervöst flinande till sin bil.


Icke att förglömma så spekulerade vi oss fram till att han gick och tittade på korven han hade i handen.
Och då menar jag korv med bröd och inget annat ;)

ÅH vad jag är trött på Stockholm!

"Kära SL, jag tänkte bara påminna er om det nu såhär på vinterhalvåret kommer det med största sannolikhet att komma snö, som alla andra vintrar, eftersom ni verkar bli så förvånade varje gång."
- KLOCKRENT



Det va allt för nu.
So long fuckers!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: