En liten Notis bara..
2010-10-28 / 23:52:14 / Allmänt

Jag har ett problem, som jag undrar om man kan göra något åt.
Jag pratar mycket i sömnen, VÄLDIGT mycket och hela tiden.
Alltifrån aggresiva hot till mysiga kärleksförklaringar....tydligen.
Nästan alla som någonsin har sovit hos mig, eller med för den delen, har berättat att jag pratar i sömnen.
Somnar SJUKT fort för att sedan inta koma-mode tills min kropp känner färdigladdad.
Jag kan sova 24 timmar utan ropplems om ingen väcker mig, fyi så är det VÄRSTA jag vet, att bli väckt.

Har också sveriges, kanske världens värsta morgonhumör, min Lillebror och Alexandra tjafsade om vem som skulle väcka mig.
Hade bett min granne en gång att hon skulle väcka mig, hon kommer in och står i vardagsrummet och RINGER in till mig.
DÅ är det illa.

Om någon pratar med mig innan jag vaknat, så vet jag inte vad jag slänger ur mig.

Helt ärligt så tycker jag faktiskt att det är lite jobbigt, vill inte vara sur och grinig bara för att det är morgon.

En sak som faktiskt är lite komisk är att jag inte verkar vilja att andra ska veta att jag sover, så jag försöker ha en konversation medans drömmarna svävar iväg, kan bli helkonstigt.

Jag låg i soffan och spleade Crash Bandicoot (och somnar mitt under spelet);

Alex; Isabelle, har du somnat?
Jag; Neeeej.
Alex; Men....han står ju stilla?
Jag; men han TÄNKER!


WTF?!



1 Kommentarer
malin:

sv: tack så mycket ! :D <3



SKRIVET DEN: 2010-10-29 KL: 07:41:15 URL: http://jagkallashon.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: