Nu är det dags.
2010-09-14 / 01:40:20 / Allmänt

Nu jävlar ska det bli av! Inge mer tjockis för min del inte...hoppas vi på.
Jag ska börja köra en diet, en hemlig sådan...och funkar den så ska jag absolut lägga upp den här så ni andra kan följa den.
Det är en diet som tar 2 veckor, och man går ner 7-20kg beroende på hur väl man följer den, och med min trötta förbränning så vill jag höra jubel om jag lyckas med 7kg...
Bli dock inte förvånade om jag redan efter max en vecka lägger ner skiter och återgår till mitt hattiga "äter-ibland, ibland inte"-mönster.

Nu jävlar ska det försökas så klockorna stannar!
Känner mig sjukt taggad, men såklart...imorgon är en annan dag ;D

Jag kommer skriva från dag 1, får se när man kan pipa iväg och handla alla finurliga ingredienser så man kan sparka igång helvetet.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: