Något av det dummaste jag har hört.
2010-09-02 / 00:03:28 / Allmänt

-"Det faller sig naturligt att en potentiellt farlig hund skapar mer otrygghet i ett flerbostadshus där människor delar trappuppgång och innergård än vad samma hund gör ute på till exempel en bondgård." - Mats Odell (KD)

Alla hundar är potentiellt farliga! Skillnaden är att dom utav handväske-storlek inte är fullt så starka som en stor hund, och det är även därför dom flesta med stora hundar har BRA mycket bättre pli på sina hundar.

Förbjud småhundar som skäller så mycket och ettrigt att jag vill placera foten under magen på dom och sula iväg dom så dom flyger in i nästa vecka istället, men se där...plötsligt blev jag potentiellt farlig också...illa.

Det börjar skrämma mig att vi lever i en så förbannat efterbliven värld.

Jävla idioter....


1 Kommentarer
Lill Stoffie:

Jadu bitchbell va ska man säga

från min point of view ligger det

på ägaren o inte vilken hund man har=)



SKRIVET DEN: 2010-09-02 KL: 05:43:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: