För ni är Djurgårdsjävlar!
2010-09-28 / 23:01:14 / Allmänt

Tack, era jävla horor för att ni har förstört min kväll.
Jag är sjuk, har feberfrossa och ont i halsen, då hör jag till min inte alltför stora förtjusning, årets ståhej en bit bort i tunnelbanevagnen, och inte nog med att jag står och inte bara trängs med, utan även blir kvävd i en Djurgårds-mans armhåla som osar av svett och sprit, så hör jag alltså detta...Djurgårdstramsor.

Det som störde mig näst mest var att jag verkade vara den ENDA icke-djurgårdare i denna vagn. Jag kände mig ensam. Jag önskade att någon skulle ringa så alla i vagnen hade fått höra min ringsignal som råkar vara
"Å vi är AIK".
Crap...

Det som störde mig MEST va alla jävla småbarn som va alltifrån 11 upp till 15 som sprang runt och skulle leka huliganer.
Snälla små varelser, ni ska vara hemma och borsta tänderna vid den här tiden, ni kan inte ens skrika utan att bli flammiga i ansiktet, rösten sviker er, och TRO mig..det finns ingenting jag hellre INTE vill höra än en moppepojke som skriker ramsor dom snott från AIK, springer runt och lådsas-slåss med varandra och kallar varandra för fitta med era fortfarande målbrottsröster och rödflammiga ansikten.

Än en gång får man skämmas för att vara människa.

Är det något jag glömt nu?

JUSTE!


5-2

Era jävla sänken.





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: