Inredningsnoja!
2010-10-26 / 02:32:29 / Allmänt

Japp, nu har det satt igång igen, nu ska här göras om som om det inte finns någon morgondag.
Denna gång ska jag göra om sovrummet.
Ska köra marockansk, eller orientaliskt tema där, lite tusen och en natt sådär.
Blir nog skitbra då jag har en skum krok mitt i taket som jag hade tänkt hänga upp lite tyger i och fästa på varsin vägg, som en jättestor tyghimmel i olika färger.
Funderar på vart man hittar så stora tygbitar?
Anyways, eftersom att jag har mys-ljus-lyktor till förbannelse så kommer dom väl till pass i mitt lilla projekt.
Egentligen är det inte mycket som ska göras, bara hitta, och hänga upp tygerna, sen är det i princip klart.
Hjälp mig att hitta såna är ni gulliga! :D

Pusskram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: