Tragiskt
2009-09-02 / 02:59:46 / Allmänt

Igår när jag satt framför datorn bestämde jag mig för att gå och nanna kudde, när jag på något konstigt vänster hade klickat mig in på en tjejs blogg som jag bara inte kunde sluta läsa. Inte för att det stod något som helst av värde, utan för att den var så otroligt menlös. Ordet menlös räcker liksom ändå inte till på någe vis. Förstår ni att dessa meningslösa bloggar blir sponsrade?! Sponsra mig så ska ni allt få nåt smaskigt att läsa haha

Jag sitter inte och säger att min blogg är något jävla special men jag skriver iallafalla om något, om det har hänt något. Jag kan sitta ibland och läsa igenom min blogg och minnas hur jag kände när jag skrev det jag skrev, men hur ska man minnas något så jävla ointressant som "Här är dagens outfit, mm de va typ det...mm".

 Sen är det en jävla skillnad om man nu någon gång verkligen har en outfit som man tycker att man har lyckats med, eller om man bloggar om mode. Men inte om man slänger på sig ett par trötta leggings från h&m och en jävla trasa till linne på det....och just det, "Skorna är från Nike".

Då när jag sitter inne på denna usla ursäkt till blogg så slår det mig, att hur gammal kan den här lilla tösen vara? Själv tippade jag på 13 år. Men människan är 18 ÅR! Här nedan kommer en typiskt trött "Dagen outfit"

och NEJ kära lilla vän jag är inte avundsjuk


Men det som är mest tragiskt är att jag lägger ner tid på att blogga om det. ;D




Tjejen på bilden va INTE den blogg jag störde mig så otroligt på, men dock har hon ju faktiskt en "Dagen outfit"
Skepp ohoj


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: