Jag tror att NÅN är en Bitterfitta ikväll?
2009-09-02 / 23:55:02 / Allmänt

Takida, spela bra gjorde ni, såg bra ut gjorde ni, men hur mågna låtar spelade ni? 3 låtar! Det va ju ingenting. Sen vet ju inte jag vad som ligger bakom men ni kunde ju iallafall ha spelat dom mest kända låtarna, döm icke jag känner till alla låtar men hade ni spelat t.ex Jaded eller Curly sue hade the crowd went wild kan jag säga!

Nog om det, när jag stod där och väntade en timme innan på att dom skulle hoppa upp på scen och starta så stod jag och Denize där och vi var bokstavligt talat omringade av Glajjpajjer, Nördar och Kärringar! Jag skojjar inte, så stod det en tjej framför mig som försökte se söt ut HELA tiden med sina 3cm tjocka glas i bågarna. jag blev så arg. Och inte nog med det, så är det någon i min närhet som inte hade tvättat Fiffi på ett tag också så de va inte långt ifrån ett näsblod vill jag lova.

När jag och Denize bestämmer oss för att åka hem, nog irriterade och båda två på ASdåligt humör så missar hon sista steget i trappan och snubblar ner mot marken. och vet ni vad? Jag fick skratta haha.
Ähh vi tog två groggar på hennes balkong och diskuterade vad som kommer att utplåna människan och vi kom fram till att det kommer komma en bakterie som muteras och dödar oss. När jag väl kommer hem och ska kasta mig i sängen och verkligen duna så har mina kära katter röjt som aldrig förr...åååh va mysigt.
Och för att allt ska bli ännumer jävligt så pratade jag med "Honom" om vad som händer och varför allt blev som det blev i helgen.

STRÅLANDE!

Så ledsna var vi, vissa mer än andra. Haha


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: