Här kommer en rad sjuka grejer!
2009-09-16 / 18:21:12 / Allmänt


1. Ni får se efter själva men jag tycker att den är SJUKT rolig, satt och skrattade mig harmynt här hemma SJÄLV när jag såg den haha
http://www.youtube.com/watch?v=2jd9zJ8ewl4

2. När jag sitter här vid min dator i köket så tittar jag ut en sekund för jag ser något i ögonvrån, och till min onda och otroligt vridna fasa ser jag en flicka som är ute och går med sin undulat, ni läste rätt. Ungfan hade tatt någon form av snöre och knytit runt halsen på pippin och gick runt med på gården. SICK hahaha

3. Precis när jag hade fått en briljant idé att jag skulle ha två hål i tungan istället för ett så pratade jag dom kommande dagarna som Sid i Ice Age, vilket mina nära och kära tyckte var mycket roligt. Observera poängen nu, sen några dagar efter att dom har haft kul på min bekostnad så ska jag städa av lite hemma och vem står på mitt vardagsrumsbord om inte Sid i egen hög perosn. Och det sjuka är att jag inte har den blekaste susning om vart fan den kommer ifrån! Btw så hjälpte min vän Sidney mig att spåra att den kommer från början ifrån Mc´Donalds. SidfrossaIf you ask me, i would say its destiny!


                                       


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: