I valet och kvalet
2009-11-30 / 09:02:14 / Allmänt

Står nu här i det svåraste vägskälet ÄN SÅ LÄNGE, i mitt liv. Jag personligen har redan bestämt mig efter mycket eftertänksamhet och funderingar, inte bestämt mig för vad jag ska göra, utan för vad jag vill göra. Det handlar givetvis om något som varit rätt återkommande i bloggen, nämligen att flytta till Skåne.
 När fan ska man ta steget om man inte gör det nu?
Jag vill absolut inte bo kvar i Tyresö. INTE.
Jag tror innerst inne att jag skulle få det bra där.
Kommentera gärna inlägget!


Hellre ha de bra långt bort, än att ha ångest nära.




1 Kommentarer
Carro:

dåligt! lämna mig sådär...vem ska jag ligga o skratta med åt hur bakis vi e?



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 00:18:16



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: