Bittert..
2009-11-12 / 21:46:55 / Allmänt

Ja nu har det hänt en massa saker igen, inte en massaker utan en massa saker. Massaker är vad jag har lust att göra med min dator i skrivande stund, har påbörjat ett blogginlägg..blev ganska långt. NEJ nu ska ni får höra..vad tror ni datorn gör? Inte fortsätter den att fungera iallafall.....nej nej nej vi hänger oss speciellt när hon har musik på högsta volym JAAAAAA! Så nu är jag arg och bitter och hade tänkt skriva massa roliga saker men nu skiter jag i det, nu blir det bara några, eller en.

Dialogen om Tonys blomkålsöra han fått efter allt detta brottande han sysslar med på fritiden.

Jag: Määäh, ge mig en kanyl så kan jag dränera örat på dig..kan ju inte vara så svårt.
Tony: Ja jag har fan kanyler hemma..
Jag: VA?! Varför har du kanyler hemma??
Tony: Jag är bajare. *utan något vidare minspel*

Hahha!

Förresten ska jag tatuera in Aik någon stans, vet dock ej vart än. Tips kanske? Oförskämda tips tas inte på allvar....skriv dom gärna ändå ;D

Sen har jag träffat någon också.. men han får förbli en Någon ett tag till.



Personen på bilden har inget med dialogen att göra...däremot borde han dränera sitt öra.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: