Kul kille
2009-03-24 / 00:43:43 / Allmänt

Satt för någon dag sen och läste igenom min gamla dagbok som började när jag var 13 och slutade nångång när jag va 17. Och jag skämdes som en hund när jag läste den, vad använde man för språk? Läste någon rad på någon sida att något var "fett irri". Fett irri?! Vad är det för jävla ord? Nej när jag får lön skall jag inköpa en dokumentförstörare, inte bara för att jag har massa hemligstämplade pinsamheter utan för att det är kul att strimla papper...Nåväl.
 Idag lagade jag mat till mig och min kusin, hade läst i någon trött sönderbläddrad tidning på jobbet att man skulle käka mycke stark mat, belive me att jag gjorde stark mat !! Här gjorde vi en korvstroganoof utan dess like och för att inte nämna utan att skämmas, jag lånade en burk Sambal oelek av min kära granne, använde halva burken innan jag smakade av. PHOU! Det riktigt brann i käften på mig när jag smakade stax innan severing. Tarmarna lär ju dansa jenka och jitterbugg därinne efter det att tarmhinnorna frätts av FY FAN. Men gott var det efter 2 liter vatten och vitt bröd.

Nu ska jag dra...Hej då sambal, vi ses imorron!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: