Vem är jag?
2009-01-22 / 14:10:56 / Allmänt

Jag är morgontrött och har ett hemskt morgonhumör, att jag är envis som ibland kan verka som att man är bossig, att jag har svårt för människor som vill bestämma allt, att jag har kort stubin om någon inte förstår, att jag inte tänker på vad jag gör med mina pengar, att jag svär väldigt mycket, att jag ibland säger saker utan att tänka mig för, att jag ibland prioriterar fel saker, att jag kan upplevas som en flummig människa, att jag har lite konstig humor som inte alla uppskattar  att jag glömmer lätt saker, att jag i vissa situationer kan upplevas som elak, att jag är en dålig förlorare, att jag är en tävlingsmänniska och går över lik om det finns en chans att jag kan vinna.

Tadaa

                                            
Fotnot: Mannen på bilden har ingenting med texten att göra.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: