Ikea
2009-02-06 / 13:41:10 / Allmänt

I lördags vaknade jag och min granne Carro upp i min säng och kände direkt vad vi hade gjort igår...druckit hejdlöst alltså. Båda två började skratta åt att den andra såg så jävla bakis ut, tills det kom strålande värkar i huvudet, då slutade vi. Efter en stunds apati kläcker hon ur sig att hon ska minsann till IKEA idag och handla säng med sin svåger och systerdotter, ville jag följa med?
 Egentligen inte men eftersom allting redan va så jävligt och inte kunde bli värre än var det var så beslöt jag mig för att följa med min vän. På motorvägen säger hennes svåger stefan; Jaha..ska det bli kul att gå på IKEA och vara bakfull såhär på löningshelgen..? - NEEEEEJ!! Hur kunde jag inte ha tänkt på det.?! Vi kom dit iallafall och jag kände på en gång att det här va en dag från helvetet, men jag bet ihop.



 En sak som var otroligt rolig var att Carros systerdotter elin som är 4 år bar carros inköpslista som bestod av ett sånt därt papper som finns vid varenda säng så att man skall kunna läsa om sängen, och carro hade då skrivit upp allt som skulle handlas på baksidan av detta papper. Så kommer elin och riktigt lyser när hon säger: Tadaaa moster, jag la tillbaka den, bra va? observera att vi hade gått runt ett tag. hahah

Sen såg vi en söt Björn gustvasson med bihang som var och handlade.
När vi sat utanför och väntade på att stefan skulle hämta bilen sa jag: Nejdu carro, när jag kommer hem ska jag skriva ett brav till liemannen och fråga vad det är som tagit honom sån jävla tid, och när han hade tänkt dyka upp, eftersom det var ett ypperligt tillfälle för honom att hämta mig där jag satt bakfull i kylan på IKEA, en löningshelg.
Puss och kraam

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: