Trötta tankar
2009-08-09 / 02:03:09 / Allmänt

Sitter nu här igen framför datorn och för en gångs skull så känner jag för att kräkas ut massa massa massa grejer som ligger och pyr och frodas, men jag väljer att inte göra det. Jag har varit på dåligt humör ikväll och jag har ingen aning om varför egentligen. Det kanske är lika bra att man är solokvist hemma. USCH, jag hatar att vara på detta humör.
DÄREMOT vill jag gratulera en av sveriges, kanske världens goaste tjej till bebis! Rebecca Westholm heter hon. Grattis Rebecca! Hon är en sådan som jag verkligen ser upp till, hon kör sitt race.

Nu ska jag antingen gå och sova, och förhoppningsvis drömma om något trevligt, eller gå och våldgästa min granne och dricka rödvin, man har ju nycklar ;)

Puss och kraam



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: