Trött, trasig men aldrig rädd
2009-08-30 / 22:10:21 / Allmänt

Den här helgen har varit helt sjuk, HELT uppåt väggarna.
Va inne i stora staden i fredags men Madde, Amelie och johan. Det va kul faktiskt.

Sedan så var jag på Michael Jackson tribute på energikällan igår, det var väl sådär eftersom att jag har märkt att jag inte alls kan kontrollera mitt drickande ibland, inte det att jag spyr och har mig men det blir lixom lite för mycket ibland, men jag märker det inte förrens jag vaknar och har årets ångest, krypningar i kroppen och för att inte tala om nerverna på utsidan, folkskygghet och paranoja. INTE kul vill jag lova.
Här kommer lite randombilder.


Jag och Amanda Nitschmann <3




Jag och lillebror


Katla, som mår mycket bättre nu :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: