Katter någon?!?!?
2009-08-12 / 16:24:38 / Allmänt

Nog för att det är mysigt med katter, har aldrig varit någon vidare kattmänniska, och har nu kommit fram till att jag inte har tålamod för en katt, ännu mindre 2.  En hund skäms när den gör fel, en katt går därifrån för att sedan göra om samma djävulskap 10 minuter senare. Dom bryr sig verkligen inte om nånting! Jag vet inte hur många gånger dom har haft ner gardiner, krukor, ljusstakar m.m
 Väldigt mysigt att ha dom nära när man kollar tv eller ligger sjuk i soffan men det överväger nog inte allt dom har ställt till med. Nedan kommer bilder på mina små djävlar Astor & Vera.

Enough is enough! Tacka vet jag hundar

Ciao




Saknar min Kalle!

1 Kommentarer
Rylander:

Jag kan ta den svartvita :P Om du inte vill ha den kvar ^^



SKRIVET DEN: 2009-08-15 KL: 09:07:14 URL: http://mittlivsomjenny.blogspot.com/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: