Katla vs Katterna
2009-08-21 / 17:46:51 / Allmänt

Imorse när jag kom upp möttes jag av en Fasansfull bild. En av mina ormar vid namn Katla hade gjort ett tappert rymmningsförsök men insett någonstans på vägen att hon inte riktigt kommer ut med hela kroppen, så hon vänder om varpå hon fastnar med den tjockaste delen av kroppen utanför terrariet. Inte nog med att hon sitter där fastklämd så tog mina fyrbenta odjur tillfället i akt och använde henne mer eller mindre som klös/tuggbräda. Ringde ett djursjukhus och dom tyckte att jag skulle ha ihjäl ormen ( ?! )
När min mamma och jag precis skulle ila in till Roslagstull kom jag på den briljanta idén att knata in på djuraffären i centrum och låta reptil-Dennis titt på skadorna. Han tyckte inte att det fanns någon andledning till oro och jag fick ett magiskt medel att ha på såren. Så nu bor min lilla pärla ensam, ENSAM i en petbox så att såren får läka ifred utan bark och mulldamm. Tack för hjälpen Dennis!

That´s mamas little fighter! ;D




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: