Förändring..
2009-08-01 / 15:37:26 / Allmänt

Något som är väldigt återkommande varje sommarslut är att jag vill alltid så gärna göra något helt nytt, det är som att man får dundermycket energi och bara vill sätta igång att renovera och plugga och bara förändra ALLT!
Jag förklarade detta för en kille på jobbet idag, och han gav mig faktiskt en otroligt bra förklaring, att detta sitter kvar från när man var liten, då man började i ny klass, bytte skola m.m denna tiden på året.
Awsome! då vet jag...men min hunger efter att förändra allting slutade inte bara för att man nu har satt fingret på vad det är.
Jag har iallafall bestämt mig för att ändra i mitt hem, fixa någon snygg fototapet och köpa nya överdrag till sofforna m.m
Change, change, change säger jag bara! :D
Undrar om inte min honkatt har blitt lite rund om magen senaste tiden? =S Kattunge någon? ;)
Ha det så bra så länge and keep on changing!

So long







0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: