Isabelle alá MC
2009-04-21 / 12:32:29 / Allmänt

Igår så sov min prio1 kompis över hos mig, och vi började prata om gamla minnen som flög över oss. Här är ett av de sjukaste minnen som kom fram (vilket jag förträngt)

Jag, Johanna och hennes X var och hälsade på hans pappa på landet där han bor. Vi kollade runt lite i sjulen där och hittade en jätteliten pocketbike i form av en HD, så vi tjatade tills öronen blödde på dom att vi skulle få åka iväg och handla cigaretter med den där. Så iväg for vi, jag med en skitful skinnmössa som hörde till och Johanna bakpå.

 Den lilla HD:n pallade inte trycket och lade av, så johanna går av och går brevid mig där jag kör i 7km/h med den töntiga mössan. När vi är på den längsta raksträcka jag sett i mitt liv så hör jag ett brummande från ett RIKTIGT MC gäng som är ute oc slirar , så jag skriker åt johanna att fort ta av mig mössan då jag unte kunde släppa stryet på den vingliga lilla HD:n. Joanna börjar förstås gapskratta så jag uppmanar henne flera gånger, och blev argare och argare för varje gång jag sa åt henne att ta av mig den fula mössan.
Jag hade kunnat offra min vänstra hjärnhalva för att se min egen min när jag sitter och schteker på en plagiat-pocketbike-båge. Det slutade med att vi fick någon form av soppatorsk på den där raksträckan från helvetet och dom fick ta sin pickup -ruck och komma och hämta oss. Det va mina 15 minits of fame som bikerbrud. Haha

Tjingeling


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: