Utgång och arga tanter
2008-10-31 / 13:53:35 / Allmänt

Ikväll ska jag, angie och babi gå ut med grapparna vi bodde bredvid på hotellet på Magaluf. Hur kul som helst..har en svag känsla av att det kommer spåra ur lite haha, det gör gärna det när jag och angie går ut tilsammans . Skönt iaf att dom e lika sjuka som oss, eller ja, dom förstod våran humor iallafall....lite.

Jag var med morsan och handlade på konsum nu på förmiddagen och det var rena rama hysterin! Majoriteten var mellan 70 och döden, jag blir galen!! Visserligen har väl dom också rätt att handla men dom behöver inte slå sig fram för det? Hade dom bara varit trevliga hade jag gärna släppt dom före i kön, utan tvekan men när dom knuffas och kör på en med rullen då rinner bägaren över.

Jag: Men om du tar och lugnar dig så ska du se att du kommer faktiskt komma fram.
Tant: Men om du inte stod i vägen skulle jag redan varit framme.

Det slog mig att hon faktiskt har en poäng, sen stod jag och funderade lite snabbt om jag skulle fortsätta och dra det hela till absurdum, men det kändes inte som att det var värt det, om 5 år så slipper jag någonsin möta på den där bittra kärringen igen, så jag bjöd på det.

Nu ska jag rensa min garderob som består av massor med kartonger, flyttade hem igen förra julen och har fortfarande inte packat upp, "jag ska ändå inte bo här så länge" haha men nu är det dags!

Puss och kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: