Party Party
2008-10-25 / 15:32:09 / Allmänt

Igår var det en händelserik afton. Först var jag på ett s.k sexparty, det innebär att man sitter ett gäng tjejer, dricke vin och sånt som tjejer gärna gör, sen kommer det dit en "Lustkonsult" som visar upp massa olika lustsaker. Det var a hell of a smörgåsbord kan jag säga. Efter en del inhandlande var det dags att springa till bussen in mot stan och möta upp jobbarkompisarna för en kväll på stan.

Vi var på stället Underbara bar på söder, jag hade aldrig varit där men det va helt okej faktiskt, vi hade jättetrevligt och drack och jag som inte har druckit på jättelänge blev såklart kalasfull. Det syntes inte alls på mig, men oj vad fel folk hade, efter en lång och snurrig taxiresa hem, kom jag in i porten och för ett ögonblick fick jag en snilleblixt, att "tjyvplinga" på min underbara granne Andrés, men sen tänkte jag efter lite och kom fram till att det va en helt onödig gest. Så jag snubblade mig upp för trappan och stog 5 min och försökte få in nyckeln i dörren. Finns det något mer störande än när hjärnan är med men inte kroppen?!

Jag rasade in i brorsans rum och mummlade något om någon kedja, varpå han förstod att jag inte var kapabel att ta av mig skorna, så han gjorde det. Sen tog det inte lång tid förrn jag hälsade på urban. Sen somnade jag på min lillebrors säng, med jacka och allt och sov hela natten.
Nu ska jag gå och gosa ner mig i sängen och glo på tv eller film.

Summan av kardemumman är då att, det var en jättetrevlig kväll, dock lite överförfriskad.

Puss och kram


                                               

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: