Då ska vi se.
2008-10-24 / 16:07:27 / Allmänt

Har inte bloggat på ett tag nu, har glömt lösen på alla mina bloggar, så nu skiter jag i det. nu har jag samma lösen till alla istället.
Ska börja med att tala om att jag färgade mitt hår idag!
Från äckel-konstig-brun till super-porrigt-rött.
Underbart, blev mycket nöjd.

Satt idag och längtade tillbaka lite grann till Magaluf, och hittade såklart en del trötta bilder, som kommer här     
jagvad som händer bakom mig, vill bara inte se och bli bländad.      
                                     

Undrar om jag inte skäms lite? Tycker nog att det ser så ut, eller så är jag bara solbränd.
Ska förövrigt på en Magaluf reunion den 14-16 nov. Ska bli grymt kul, så har vi alla 4 köpt likadana bakiströjor, men dom får ni se när

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: