Bakfylla och nerverna på utsidan
2008-10-30 / 22:36:37 / Allmänt

Idag har varit den bästa dagen på länge.
Vaknade av att min syster ringer och väcker mig med skrikande ungar i bakgrunden;
Syrran: ömh...är du också bakfull idag?
Jag: Låt mig känna efter.....AA , SÅ IN ÅT HELVETE, fan.
Syrran: JA nu måste jag skälla ut jörgen för alla goda drinkar igår.
Jag: Gör det. *klick*

Sen har jag gått och mått horhus hela dagen. Så jag skrev till en av mina pärlor André och bad honom komma över och glo film eller något eftersom att jag får spasmer av att vara ensam på bakfyllan. Det finns inget mysigare när man är bakfull än att bara ligga i sängen i mjukiskläder och bara lyssna på regnet utanför! =)

Jag blev lite hungrig och bestämde mig för att koka 2 ägg, så jag fixar allt som ska fixas när man kokar ägg, sen går jag tillbaka in på rummet, efter en (1)  timme och 10 min kommer jag på att det faktiskt var någonting jag höll på med, jomenvisst, ÄGGEN. Jag har aldrig sett ägg med 3e gradens brännskador!

Nog om ägg, för ca 2 timmar sen bestämde jag mig för att lägga mig i ett skumbad med levande ljus i hela badrummet och dricka rödvin och bara ha en stund för mig själv, underbart, fixade med hårinpackning och bara lät tankarna snurra runt i huvet på mig och vilken underbar känsla av att bara vara.! Man blir ju en helt ny människa. Puss puss <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: