Andén kryssning
2008-11-13 / 17:36:14 / Allmänt

Måste bare berätta en rolig sak. Det är så att jag råkar ha en släkting som heter Mini Andén, som är supermodell i US and A och hon heter susanna egentligen, min mamma heter susanne. Det ringer non stop till oss mitt i nätterna och på våra mobiler i misslyckade försök att få tag på susanna. Min mamma är långt ifrån model och hon är så fruktansvärt dålig på engelska, (För er som inte känner min mamma så pratar hon väldigt speciellt, gammal söderböna som hon är) så när agenturerna ringer och vill boka intervjuver m.m så säger hon:

No, im not a model, my name is sussi and i work in scandic in the breakfast, and im big as a house.

Hahha det måste nästan höras.

Imorron blir det kryssning, va inte så taggad i början men nu jävlarrrr!
Sen ska man jobba dagen efter, fifan...hoppas båten sjunker.

Ha det så jättebra :D

Puss och kram <3

OBSERVERA att det bara är 3 livbåtar :S


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: