Karma?
2008-11-05 / 15:01:50 / Allmänt

Jag har aldrig haft tur med något, mamma kallar mig olycksfågel och allt blir bara skit och pannkaka tillslut.
Men nu har turen vänt. Igår ringde Mia till mig och sa att jag fick ta över hennes lägenhet. jag blev såklart jätteglad och hade ett smile på läpparna hela långa vägen till jobbet, men en timma eller två efter att jag har kommit till jobbet ringer mamma och berättar att dom har ringt från HSB och att jag får ett förstahandskontrakt om jag vill. Vad är oddsen för det? har sökt lägenhet i typ ett år och så nu pang boom bara 2 på en gång, sjukt
så jag ska skriva kontrakt om 2 dagar, flyttar in den 1a december.
något bra har man nog gjort eftersom allt handlar om karma.WONDERBAR
Pusspuss <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: