If i could turn back time
2008-11-01 / 13:03:33 / Allmänt

Så skulle jag definitivt inte dricka som jag gjorde igår, vaknade kl 11 och kom på att jag ska jobba idag, INTE okej.
Mår horhus som vanligt på bakfyllan men det va fruktansvärt kul igår. Eftersom alla trött-fior drog hem och skulle lägga sig när klockan bara var barnet, så drog jag och angie till Patricia. Hade aldrig varit där men det va verkligen kul , lite mycket technomusik dock. Nu mina vänner, hör och häpna så ska jag ta det lungt ända fram till kryssnignen, visserligen är det inte så långt kvar, ska bara sova och träna. Mitt kaloriintag senaste 2 veckorna har varit groteskt, öl är ett gift! ;)
Nej nu ska jag ta mina darriga händer och mitt ansikte som ser ut att vara ett frystorkat same-ansikte, och börja göra mig iordning för another day at the office!

Tjingeling <3




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: