Det går bra nu..
2008-11-10 / 13:19:57 / Allmänt

Nu är det mycke roliga saker som är på gång att hända. Närmast blir det då "Magaluf reunion"- kryssningen, ska bli hur kul som helst. Sen är det ju den efterlängtade flytten som äger rum den 1a dec, efter att ha skedat med lillebror i ett halvår känns det som en EVIGHET innan jag får flytta (:

Jag har börjat träffa någon. Någon som jag tycker mycket om. Och någon som får förbli en hemlighet ett tag till.

Och idag ska man jobba, yeeey. Har jag nämnt att jag älskar mitt jobb? Det gör jag iallafall, och det känns skönt att vara taggad att gå till jobbet.

Imorse blev jag så arg att jag blev tårögd. Jag är en inbiten rökare, det absolut första jag gör på morgonen är att stappla upp och röka, om jag inte gör det så blir min morgon ett helvete, inte bara för mig utan för dem övriga i hushållet..Jag skulle gå upp och röka min sista cigarett, den låg inte kvar där jag lämnat den och jag kände hur paniken började välla upp inom mig...samtidigt pratar jag med johanna i telefon och kan inte riktigt fokusera på vad hon säger för jag springer runt på ciggjakt. Hursomhelst så hittade jag den inte och det som störde mig mest var att ingen va hemma som jag kunde skälla på, INGEN, så nu sitter jag här och har allt inom mig haha. Så för lillebrors egna skull hoppas jag att han inte är hemma när jag kommer hem ikväll.

Ska fixa och trixa nu och sen köpa ännu mer RÖD hårfärg..grrr ;)
Puss och kram <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: