Vad hände?
2008-12-18 / 03:24:13 / Allmänt

Den Isabelle jag kände förr va inte alls som idag, Den jag var för bara ett år sen har totalt försvunnit. Då var jag en självständig tjej med skinn på näsan som levde livet som man bör, nu är jag den som jag alltid har sagt att jag aldrig skulle bli. Den som utåt håller skenet uppe, den som aldrig är arg och aldrig ledsen.
Det värsta är att inte bara mina vänner märker det, utan även jag och jag tänker hela tiden att jag ska ta mig i kragen och inte ta skit..men vad händer? JO det ska jag berätta, Jonet isabelle håller låg profil och tar skit och sätter sig själv i underläge. jag vet fanimej inte vad det är med mig längre...håller man på att brytas ner kanske? Har inte en aning men en sak vet jag...Det kommer att gå käpprätt åt helvete om jag inte börjar visa vart jag står. Så det så.

I'm having nightmares all the time,
for reasons I cant find
It's getting darker now,
But, I wont close my eyes


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: