Lyan
2008-12-10 / 12:16:54 / Allmänt

Nu var det ett tag sen man  skrev här, har varit upptagen med flytten och allt, joda det har gått bra minsann, väntar bara på soffan och en stor tv, det är inte så poppis att sitt och glo på en trött liten 14" hahha. Den är jättefin, lyan alltså, men tapeterna är horibla..undrar egentligen vad dom tänkte när dom valde tapeter...kanske dom tänkte att dom vill lära ungdomar att lära sig tapetsera? inte vet jag men jag tänker måla över istället moaha

Fick mitt nya schema inför december här för någon dag sen, är ledig typ 4 dagar på hela jävla månaden'!
INTE okej. Men det blir ju pengar iaf..

Fan vad jag saknar gamla tider med mina vänner, känns som att alla har sitt och även jag..men dom få man har kvar är dom som förmodligen kommer stanna för alltid, förhoppningsvis ;)

Har inget kul att berätta heller som vanligt haha

Ha det bra mina vänner! :)
Puss och kram


1 Kommentarer
Ricky:

saknar tiderna från i sommras och höstas

men de kommer säkert igen:)

ringer dig på fredag och ser om du är ledig i helgen eller något så man kan komma över på en kaffe

puss kram på dig



SKRIVET DEN: 2008-12-12 KL: 00:52:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: